Categorieën

Klachten

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening of het product zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, maar ook per reguliere post en/of telefonisch.

Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Contactgegevens


Allshoppen.nl
De Drie Kronen 16
1601 MT Enkhuizen

telefoon: +31228527089 

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Allceyiz.nl Nederland bij is aangesloten.

 

© 2018 www.AllCeyiz.nl | All rights reserved | Designed by Websayfa.nl

Neem contact op met ons

Onze locatie(s)

Allshoppen.nl
De Drie Kronen 16
1601 MT Enkhuizen
telefoon: +31228527089

+31 (0) 228527089 / 06-24252600

telefoon: +31228527089

Ma t/m za10-18 uur/do tot 19:30 uur Zondag we zijn gesloten